Hvordan kan vi hjælpe dig?

Jeg har problemer med at foretage et køb?

Mit kort bliver afvist
Vær opmærksom på at vi kun modtager Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Maestro eller American Express og ikke Dankort.

Klik her hvis ovenstående løsning ikke hjalp på dit problem.

Jeg får en fejlmeddelelse når jeg forsøger at gennemføre mit køb

Vi anbefaler at du først forsøger at benytte en anden browser, evt. Firefox eller Google Chrome.
Hent Google Chrome eller Hent Mozilla Firefox
Klik her hvis ovenstående løsning ikke hjalp på dit problem.

Jeg har IKKE brugt mit værdibevis og ønsker at få pengene retur?

Du har altid 14 dages fortrydelsesret efter købsdatoen, medmindre andet er oplyst. Inden for den periode, kan du få pengene refunderet til din bankkonto.
Bemærk at refunderingen kun kan ske til samme kort som du har benyttet da du gennemførte dit køb.

Hvis du ikke har fået benyttet dit værdibevis inden for udløbsdatoen, kan du altid få pengene refunderet til din MyFirstDeal-konto. Bemærk at refunderingen kan kun ske indtil 30 dage efter udløbsdatoen. Indtast dit referencenummer herunder for at få refunderet dit køb.

Jeg har ikke modtaget mit værdibevis?

Hvis du ikke har modtaget dit værdibevis, bedes du først kigge i dit spamfilter.
Du vil også altid kunne få adgang til dine aktive værdibeviser ved at logge ind på din MyFirstDeal-konto. Dette gør du ved at klikke her herefter indtaster du din e-mail og din kode.

Klik her hvis ovenstående løsning ikke hjalp på dit problem.

Jeg har problemer med at logge ind på min konto?

Hvis du har problemer med at logge ind på din MyFirstDeal-konto, kan årsagen være at du har indtastet forkert e-mail eller kode.
Du kan altid bestille en ny kode, ved at klikke her, udfylde din email adresse og så trykke på knappen "Har du glemt din adgangskode?" - så modtager du en mail indenfor nogle sekunder.

Klik her hvis ovenstående løsning ikke hjalp på dit problem.

Jeg har købt et værdibevis men kan ikke komme i kontakt med butikken?

Husk altid at tjekke på dit værdibevis hvordan du foretager en bestilling hos butikken, da dette kan variere fra online bestilling, telefon eller e-mail bestilling. Husk også at tjekke om du kontakter butikken inden for deres åbningstider. Hvis det er muligt at indtale en besked på butikkens telefonsvarer, anbefaler vi altid at du gør dette, da butikkerne i perioder kan have travlt.

Klik her hvis ovenstående løsning ikke hjalp på dit problem.

Jeg har købt et produkt, men har endnu ikke modtaget det?

Husk altid at tjekke leveringsbetingelserne på dit værdibevis, her står det oplyst hvornår du kan forvente at modtage din bestilling.
Hvis du har spørgsmål til din bestilling eller levering, skal du altid rette henvendelse til butikken. Kontaktoplysninger står altid oplyst på dit værdibevis.

Klik her hvis ovenstående løsning ikke hjalp på dit problem.

Jeg ønsker at reklamere over en butik hvor jeg har indløst et værdibevis?

Hvis du ikke mener at du har modtaget den ydelse eller det produkt som tilbuddet har beskrevet, anbefaler vi, at du altid reklamere direkte til butikken for at finde en løsning. Har du allerede reklameret til butikken og det ikke har været muligt at finde en løsning, kan du altid kontakte os, hvorefter vi vil forsøge på bedste vis at finde en løsning på problemet.

Klik her hvis ovenstående løsning ikke hjalp på dit problem.